How to pick the perfect baby name

6 טיפים לבחירת שם לתינוק

ההחלטה על השם המושלם עבור התינוק שלך יכולה בהחלט להיות מורטת עצבים, אבל זו גם יכולה להיות משימה מרגשת עבורך. אתה לא יודע כמה מתיש זה יכול להיות לבחור שם לאדם עד שאתה נתקל באלפי אפשרויות באינטרנט, במיוחד כשאתה מבין שהאדם האהוב עלייך הולך לשאת את השם הזה כל חייו. מאיים, לא?

אל דאגה! הנה כמה טיפים מהורים צעירים שיעזרו לכם למצוא את השם המושלם עבור התינוק שלכם:

איך לבחור שם לתינוק

How to choose a baby name

כדי להקל לכם את החיים עבדנו על פתרון מושלם עבורכם, והוא מחולל השמות. אין יותר צורך לשאול אנשים על רעיונות לשמות ולחפש באופן ידני את השמות ומשמעותם.

מצא שם לתינוק ב-5 דקות באמצעות מחולל השמות

כל שעליכם לעשות הוא להזין את ההעדפות שלכם, בין אם אתם מחפשים שמות לבנים, שמות לבנות או אפילו שמות יוניסקס (שמות המתאימים לשני המינים), למקרה שאינכם יודעים עדיין את מינו של התינוק.

לאחר מכן בחרו אם ברצונכם שם ייחודי או פופולרי, שם ארוך או שם, קטגוריה שאתם רוצים שהשם יהיה קשור אליה. הקטגוריות נעות בין שמות מהתנך, קולנוע, מיתולוגיה, אופנה, טבע, מוסיקה, ספורט, ספרות וכוכבים.

קטגוריות אלה לא רק מצמצמות את האפשרויות עבורכם, אלא תוכלו גם ללחוץ על השם שאתם אוהבים ולקרוא על מקורו, המשמעות, הפופולריות של השם, נתונים סטטיסטיים על מספר הבנות והבנים שנקראו בשם המסוים הזה, ותוכלו לדעת גם איך מבטאים את השם. ראו את השם נועם למשל.

אם במקרה אתם אוהבים יותר משם אחד, אתם לסמן אותו בלב והוא מיד יתווסף לרשימת השמות שאהבתם. לאחר שיש לכם מספיק שמות שאהבתם, תוכלו לבקר בדף השמות שאהבתם ולשתף את הרשימה עם בן / בת הזוג שלכם (אם זה לא קל אז מה כן).

עכשיו, איך מחליטים על שם? האם תבחרו שם שהוא ייחודי או טרנדי? ובכן, הכל תלוי בך ובבן / בת הזוג שלך ואיך אתם מרגישים שיש לקרוא לילד כשיהיה גדול. אבל, יש כמה דברים שאתם יכולים לשקול בזמן בחירת השם לילד שלכם, כמו:

הצליל של השם

כשאתם מחפשים שם, אמרו בקול רם את השם שאתם אוהבים וראו איך זה מרגיש לשמוע את השם המלא (שם פרטי ושם משפחה). האם זה מוזר מדי? האם השם כולו חורז? חשבו האם ילדים אחרים יציקו לילד בגלל שמו? לכן, חפשו שמות פרטיים שאין להם חריזה עם שם המשפחה או שהשם נשמע מצחיק כשאומרים אותו בקול רם.

אחד המאפיינים הכי יפים במחולל השמות הוא שאתה לא צריך לחשוב יותר מדי איך לבטא את השם, הוא יעשה זאת בשבילך.

משמעות השם

בדקו את מקור השם ומשמעותו, מכיוון שלפעמים לכמה שמות שאולי התאהבנו בהם יש משמעות שונה שאיננו רוצים שילדנו יקושר אליה, כמו השם ‘קמרון’ שפירושו “אף כפוף” .

ראשי התיבות של השם

אתם לא רוצים שראשי התיבות של ילדכם יהיו קללה או מילה לא יפה. ראשי תיבות שהופכים לכינוי כמו CJ עבור קנדיס ג’ונס הם נחמדים, אבל אם שמו של ילדכם הוא אדם סטיבן סמית ‘, אז זה רק מתכון לאסון 🙂

אם אתם מחפשים שמות לתינוק המתחילים / מסתיימים באות מסויימת, אתם יכולים לבחור את האות שהשם יתחיל איתה. בדרך זו תוכלו לוודא כיצד ייראו ראשי התיבות של תינוקכם.

קחו בחשבון את שם המשפחה של התינוק

תוכלו לכבד את סבא וסבתא או כל קרובי משפחה הקרובים לליבכם על ידי קריאת השם לילדכם בשמם. אם יש לכם ספק לגבי משמעות השם, אתם תמיד יכולים לחפש ולברר את משמעות השם כאן.

פופולריות השם

אין שום דבר רע בלתת שם לילד שלכם ששמעתם מאות פעמים. כמו כן, מחקרים מראים כי שמות נפוצים או שמות שקל מאוד לבטא הם אנשים שיש סיכוי גבוה יותר שהם ייבחרו בראיון עבודה, או יקבלו קידום או ייבחרו.

שם מקורי

אמנם שמות לילד שלך בשם משותף אינו דבר שגוי, אך באופן דומה להעניק לו שם לא שכיח או שם ייחודי כל עוד המשמעות או צליל השם אינם מצחיקים.

אם אתם רוצים לקרוא לתינוק שלכם ממוצא ספציפי, למשל שם צרפתי יפה לילדה הקטנה שלכם, או אם תמיד הייתם רציתם שמות איריים או שמות איטלקיים, אתם יכולים לבחור שם לפי מוצא ולבחור את אחד האהובים עליכם.

לסיכום

אתם יכולים למצוא כל כך הרבה קטגוריות שמצמצמות את הבחירות שלך, למשל, אם אתם רוצים לקרוא לבת שלכם שם אמריקאי, יש קטגוריה לכך, ואם אתם רוצים למצוא שם שמתחיל באות א , יש קטגוריה אחרת בשביל זה, או אם אתם מחפש שם תנ”כי, או שם שמימי, או שם שמקורו בספרות או בסרטים. מחולל השמות הוא הכלי המושלם למצוא את השם עבור התינוק שלכם.